Premi IMPULSA CULTURA

Aquest premi vol impulsar, donar suport i visibilitzar un dels projectes culturals del Programa IMPULSA CULTURA que ha destacat per la seva excel·lència artística i capacitat transformadora.

Dotat amb 10.000 €.

Premi IMPULSA CULTURA 2023

LEGILAND

El Jurat ha premiat Legiland per despertar l’interès per la lectura entre els joves a través d’una plataforma digital, una eina innovadora que aprofita els principis del joc i la interactivitat per atraure i involucrar els nens i joves en el món de les lletres. La iniciativa també ha estat valorada per contribuir a millorar les seves habilitats de comprensió lectora fomentant així la seva curiositat intel·lectual, el seu pensament crític i la seva capacitat de comunicació, preparant-los per a ser ciutadans informats i líders del futur.

Visitar projecte

Jurat

( ) Enric Crous: President d’Honor Fundació Catalunya Cultura

( ) Ainhoa Grandes: Presidenta Fundació MACBA