Vols formar part de la Fundació?

Pots implicar-t’hi com a empresa formant part d’aquests òrgans de govern:

Patronat

• Participaràs i col·laboraràs en actes que organitza la f ( ), amb la qual cosa tindràs visibilitat com a organització privada que col·labora activament amb la f ( ) i formaràs part de les empreses capdavanteres que contribueixen al desenvolupament i la difusió de la cultura dins el nostre territori.

Consell de Mecenatge

• Donaràs suport i impulsaràs les iniciatives, activitats i actes de la f ( ): tindràs l’oportunitat de participar com a ponent en debats, taules rodones, conferències i presentacions, entre altres, organitzades per la f ( ), així com en actes en què la f ( ) és convidada.
  • Podràs ser escollit per formar part del Jurat dels premis que la f ( ) atorga anualment: Premi EMPRESA cultura i Premi IMPULSA CULTURA.

També pots formar de la xarxa d’aliances de la Fundació com a entitat col·laboradora.

• Treballarem conjuntament amb l’objectiu de compartir accions que promoguin el talent cultural i creatiu de Catalunya.

Amb la teva col·laboració, cada any són més els projectes culturals als quals podem acompanyar perquè siguin viables. Quan combinem els nostres esforços i el teu compromís, els resultats són extraordinaris. Només junts podem construir una societat millor.

Suma’t a les entitats que ja formen part de la família de la Fundació Catalunya Cultura!

Contacte: coordinacio@fundaciocatalunyacultura.cat