Programa IMPULSA CULTURA

EN MARXA EL PROGRAMA IMPULSA CULTURA 2024

El Programa té l’objectiu de millorar la gestió i sostenibilitat de projectes culturals amb seu o activitat a Catalunya

La selecció dels projectes participants es durà a terme el 29 de febrer

Un jurat d’experts seleccionarà entre els participants el projecte guardonat amb el Premi IMPULSA CULTURA, dotat amb 10.000 euros

_____________________________________________________________________________________

El Programa IMPULSA CULTURA 2024 és un programa anual gratuït de formació, mentoria i acceleració que proporciona als participants recursos per ajudar-los a revisar, analitzar i millorar aspectes fonamentals dels seus projectes culturals.

Un Comitè d’Avaluació serà l’encarregat d’escollir els projectes participants, segons els criteris de selecció establerts a les bases.

Premis IMPULSA CULTURA

El mateix Comitè seleccionarà els 10 projectes finalistes que optaran al Premi IMPULSA CULTURA 2024, amb una dotació econòmica de 10.000 euros, així com els Premis a la Cultura que concediran altres entitats vinculades a la Fundació. Tots els premis es lliuraran a La Nit de l’Empresa i la Cultura, que tindrà lloc el 22 d’octubre.

El Programa, que s’estructura en tres fases, començarà el 5 de març i finalitzarà el 13 de desembre de 2024.

Què aporta el Programa als projectes culturals?

• Formació i assessorament en àmbits essencials per a la consolidació dels projectes: empresarial, cultural, comunicatiu, etc.
  • Formació i/o acompanyament a càrrec de prop de 40 professionals experts en diferents matèries, que participen al llarg de les tres fases.
  • Aproximadament 300 hores de formació presencial i virtual.
  • Premis en metàl·lic i en espècies per als finalistes.
  • Oportunitat d’atraure l’interès empresarial i d’entitats públiques per potenciar aliances de col·laboració, així com fomentar sinergies entre el sector cultural.
  • Visibilitat dels projectes a través dels canals corporatius de la Fundació i d’actes amb una assistència elevada de públic de l’àmbit cultural i empresarial, i un destacat impacte mediàtic.
  • Integració dels participants en la Comunitat IMPULSA (formada per una xarxa de 255 projectes culturals).

QUI ESCOLLIRÀ ELS PROJECTES PARTICIPANTS?

Un Comitè d’Avaluació, que també seleccionarà els 10 projectes finalistes que optaran als Premis IMPULSA CULTURA 2024: Premi IMPULSA CULTURA 2024, atorgat per la Fundació, i els Premis a la Cultura, concedits per altres entitats.

QUAN S’ESCOLLIRAN ELS PROJECTES PARTICIPANTS?

El 29 de febrer se seleccionaran els projectes participants del Programa IMPULSA CULTURA 2024.

QUÈ ES VALORARÀ DEL TEU PROJECTE PER PARTICIPAR EN EL PROGRAMA?

– La viabilitat econòmica

– La innovació en la teva proposta de valor.

– L’impacte social i cultural.

– Aliances teixides.