Donacions a la Fundació

Vols fer una donació a la Fundació Catalunya Cultura?

La teva donació ens ajudarà a construir ponts entre el sector empresarial i el cultural per impulsar la cultura, i a desenvolupar totes les iniciatives que duem a terme des de la Fundació per fomentar el talent i la creativitat com a via de transformació social i econòmica de Catalunya.

Pagament amb targeta bancària: mínim 150 euros.
Pagament amb Bizum-Número 07816-: sense import mínim

Deducció a la quota d’IRPF (persones físiques residents): Els primers 150€ de donatiu tindran una deducció a la quota d’IRPF del 80% del donatiu. L’excés que superi els 150€ tindran una deducció en quota de l’IRPF del 35%.

Deducció en la quota de l’impost sobre societats (persones jurídiques): Els donatius efectuats tindran una deducció a la quota de l’Impost sobre Societats del 35% del donatiu.

Si vols rebre un certificat de donacions, posa’t en contacte amb nosaltres, escriu-nos a: coordinacio@fundaciocatalunyacultura.cat

FES UNA DONACIÓ