Tornar a Projectes Altres projectes

PROVINCIA
Tot Catalunya

TIPOLOGIA

"Sense sostre" és una pel·lícula decisiva sobre el drama de les persones sense sostre i en un dels films socials de referència. Actors professionals i antics sense sostre han treballat plegats per fer realitat un projecte que compta amb el suport de TV3, de la Fundació Arrels i de l'Ajuntament de Barcelona, i que coprodueixen Atiende Films i Alhena Production i dirigit pels cineastes Xesc Cabot i Pep Garrido.

L'actor Boris Ruiz assumeix el repte més gran de la seva carrera encarnant el Joan, el protagonista d'un film que també compta amb les hereves del primer i més cèlebre captaire de la història del cinema: Geraldine Chaplin i Oona Chaplin, neta i besneta del mític cineasta que va encarnar Charlot i al que el film vol homenatjar.

La Fundació Arrels, l'entitat de referència en atenció als sense sostre a Catalunya, va fer d'altaveu al costat d'altres institucions del tercer sector per a una campanya de crowdfunding que dona solidesa, projecció i molta visibilitat al film i als seus col·laboradors.