Kave Home obté el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura

01/09/2022

La marca de mobles i decoració Kave Home ha obtingut el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura (SECC) que concedim des de la Fundació Catalunya Cultura per reconèixer les empreses que donen suport a la cultura. Aquesta distinció l’atorguem en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona.

Kave Home és una marca mediterrània de Girona de mobles i decoració compromesa amb la societat que l’envolta i amb la cultura, i per això considera essencial realitzar accions, projectes i col·laboracions vinculades amb el talent, la cohesió social i la innovació que tinguin un impacte social.

La Comissió d’Avaluació del Segell ha destacat especialment l’alt nivell de responsabilitat social corporativa de l’empresa mitjançant el suport a esdeveniments culturals de prestigi o amb la promoció d’accions adreçades a col·lectius diversos, entre ells amb risc d’exclusió social. Així mateix, també n’ha valorat la transversalitat dels projectes que impulsa i l’impacte territorial que generen.

Francesc Julià, Managing Director de Kave Home, remarca sobre la consecució d’aquesta distinció: “És una satisfacció, tant per a mi com per a tot l’equip que conforma Kave Home, que la Fundació Catalunya Cultura ens hagi atorgat aquest Segell. Aquesta excel·lent iniciativa permet reconèixer el valor de totes aquelles accions en les quals treballem com a marca gironina de mobles en benefici de la cultura i la societat que ens envolta.

Per la seva banda, Maite Esteve, directora de la Fundació, subratlla: “Que empreses pioneres i innovadores de casa nostra com Kave Home obtinguin el Segell és per nosaltres un símptoma més de què l’economia d’impacte és ja un fet inqüestionable en la bona governança de qualsevol empresa que vulgui posicionar-se en el mercat. Felicitem Kave Home per la feina que fan, però sobretot, per com la fan”.

Fins ara, ja són 14 les empreses que disposen del  Segell Empresa Compromesa amb la Cultura.