El Premi IMPULSA CULTURA 2024 ja té els 10 semifinalistes!

13/05/2024

El Comitè d’Avaluació del Programa IMPULSA CULTURA 2024, integrat per professionals experts en el sector cultural i empresarial, ha seleccionat entre els 40 projectes que van accedir a la primera fase del Programa, els 10 semifinalistes que optaran al Premi IMPULSA CULTURA 2024, dotat amb 10.000 euros. El guardó es lliurarà en el marc de La Nit de l’Empresa i la Cultura el 22 d’octubre al Teatre Lliure.

Els 10 projectes semifinalistes són:

Brava Arts
Cal Gras
Cinema Transhumant
DAMA, Festival Internacional de Dames Màgiques
Escola de Dansa Integrada d’Alt Rendiment
Incite Institut de Ciència i Teatre
Nova Sala Atrium
Projecte Cantera
RZM+ Festival
Som(Riu) Fest

Els 10 projectes participaran en la segona fase del Programa que consistirà en mentories personalitzades, guiades per professionals amb una extensa experiència en diversos àmbits. El pròxim 10 de juliol faran una presentació pública al Demo Day i en aquest acte, el jurat del Premi IMPULSA CULTURA 2024 n’escollirà els 5 projectes finalistes.

La primera fase del PIC ha constat de 40 hores de formació a càrrec de professionals en actiu en diferents sectors.

Tant els 10 projectes semifinalistes com els que no passaran a la segona fase del Programa se sumaran a la Comunitat IMPULSA de la Fundació.

Volem agrair la dedicació i il·lusió de cadascun dels projectes que han participat en la primera fase del Programa. Benvinguts tots a la Comunitat IMPULSA!