Conveni de col·laboració amb el FAD (Foment de les Arts i del Disseny)

14/03/2022

En el marc de les aliances amb altres entitats compromeses amb la promoció de la cultura, la Fundació ha signat un conveni de col·laboració amb el Foment de les Arts i del Disseny (FAD). A l’acte de signatura de l’acord hi han participat la directora de la Fundació, Maite Esteve, i el president del FAD, Jordi Montaña.

FAD és una entitat cultural privada, independent i sense ànim de lucre que aglutina més d’un miler de professionals i empreses associats, dedicada al foment del disseny, l’arquitectura, l’art, l’artesania i la imatge. És en aquesta línia de treball a favor de la promoció de la cultura, les arts i el disseny on conflueixen els objectius d’ambdues institucions, que compartiran accions conjuntes per afavorir la innovació i el talent creatiu del sector cultural de Catalunya.

La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, ha destacat que l’acord amb aquest centre cultural de referència “ens permet abraçar noves mirades culturals, conèixer disciplines artístiques innovadores i acostar-nos al sector creatiu vinculat al disseny”.

Aquest ha estat el quart conveni de col·laboració que la Fundació ha signat amb una altra entitat aquest 2022. En total, la Fundació ha formalitzat 20 aliances amb altres institucions i empreses per tal de sumar esforços i amplificar l’impacte de les actuacions compartides.