Explorem fonts de finançament públic i privat per a projectes culturals

01/12/2022

Representants d’entitats públiques, empreses i projectes culturals han posat sobre la taula consells clars i testimonis d’experiències pròpies a la Jornada “Explorant fonts de finançament cultural” que hem celebrat a EADA Business School. La trobada s’emmarca en les activitats que des de la Fundació programem per acompanyar i assessorar els 220 projectes que formen part de la Comunitat IMPULSA de la Fundació i que organitzem amb l’objectiu de crear sinergies entre el sector cultural i l’empresarial.

Quins factors són clau perquè les empreses s’impliquin en iniciatives culturals? Quines fórmules de finançament existeixen més enllà de les subvencions o com s’han d’adreçar els projectes culturals a les entitats públiques i al sector empresarial per obtenir suport econòmic? Són algunes de les qüestions que s’han debatut en aquest espai de reflexió que ha moderat Marcela Ospina, directora de l’àrea de Propòsit i Sostenibilitat de l’agència Both, People and Comms. L’acte s’ha estructurat en dues taules rodones en què els participants han reflexionat sobre les vies de finançament públic i privat.