Tot a punt per “El Nostre Festival” de Llet Nostra. La recaptació de l’acte es destinarà a la Fundació Catalunya Cultura

02/05/2022

El Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona acollirà el diumenge 22 de maig la primera edició de “El Nostre Festival” que organitza Llet Nostra; empresa que forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació i que compta amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura per la seva destacada trajectòria en el suport i foment d’activitats culturals a Catalunya. Els beneficis de la recaptació de l’acte, que s’adreça especialment a un públic familiar, aniran destinats a la nostra fundació, un gest de generositat i solidaritat que agraïm enormement perquè ens ajudarà a continuar impulsant projectes culturals de tot el territori. Així mateix, amb la programació d’aquest esdeveniment, Llet Nostra també pretén promocionar i fer costat al talent cultural de casa nostra.

Quines activitats s’han programat?

Al llarg de la jornada, de les 09.30 h a les 19 h, hi trobareu propostes escèniques de petit format adreçades a petits i grans, com contacontes, concerts de poesia, titelles i tallers creatius per a infants, entre d’altres. En concret, la programació consta dels espectacles de mim i titelles “Trashhhhde la companyia Zero en conducta; del contacontes “Quines unes, elles d’Anna Casals d’H6 Clown; de l’obra “Coneix els personatges de la Granja Màgica”, de la companyia Artristras; del concert de poesia musicada de la mà del grup Aspriu; de l’actuació “De cap per avall d’Ambauka; de l’espectacle de clown “Brossa d’H6 Clown; i de l’obra familiar “Postres de Músic a càrrec de la companyia Corderroure.

Pots consultar el programa complet i reservar les entrades a través del web de Llet Nostra. T’hi esperem! Celebra la cultura!