Sumem un acord de col·laboració amb Rius Consultors

25/06/2024

Amb l’objectiu de compartir actuacions per impulsar la cultura a Catalunya, la Fundació Catalunya Cultura ha signat un conveni de col·laboració amb Rius Consultors Associats SLP, una societat professional d’assessorament empresarial. L’acord l’han formalitzat la nostra directora, Maite Esteve, i el director de l’empresa terrassenca, Enric Rius. L’acte de signatura ha tingut lloc a la darrera reunió del Patronat i del Consell de Mecenatge celebrada al Recinte Modernista de Sant Pau.

El conveni recull línies de cooperació que contribueixen al foment del sector cultural. Entre aquestes iniciatives cal destacar l’assessorament per part de Rius Consultors a entitats vinculades a la Fundació per tal de resoldre dubtes fiscals, entre ells, els relacionats amb els beneficis que ha introduït la reforma de la Llei de Mecenatge, en vigor des del passat 1 de gener.

Amb aquesta aliança, els serveis de Rius Consultors entren a formar part del Catàleg IMPULSA i la Fundació publicarà periòdicament a les seves xarxes socials i canals corporatius preguntes freqüents sobre qüestions fiscals amb les seves corresponents respostes, de manera concisa i clara.

En total, la Fundació ha establert 38 aliances amb institucions i empreses amb les quals treballem de manera activa per impulsar la cultura, el talent i la creativitat com a via de transformació social i econòmica.