Signem un conveni de col·laboració amb la publicació digital Núvol

12/04/2023

Aquest matí, hem signat un conveni de col·laboració amb el mitjà digital Núvol, una publicació que cobreix l’actualitat cultural catalana i fomenta la reflexió sobre el sector cultural, i que a més, va ser un dels projectes culturals participants del Programa IMPULSA CULTURA de l’any 2020. La signatura de l’acord ha anat a càrrec de la directora de la Fundació, Maite Esteve, i de l’editor de Núvol, Bernat Puigtobella.

El conveni recull actuacions concretes i té l’objectiu de potenciar la col·laboració i el treball conjunt per fomentar la cultura a Catalunya, i enfortir la creativitat i el talent com a via de cohesió i benestar social.

Maite Esteve ha destacat que “unir esforços i compromisos amb Núvol, una capçalera que forma part de la Comunitat IMPULSA de la Fundació, que s’ha convertit en poc temps en una publicació referent per al món cultural català a la xarxa i que dona veu a moltes iniciatives artístiques i culturals que no tenen espai en grans mitjans, és per a nosaltres enormement gratificant”.

Per la seva banda, Bernat Puigtobella celebra aquesta col·laboració “amb una fundació que impulsa i acompanya projectes culturals i que lluita per aconseguir que la reforma de la Llei de Mecenatge sigui una realitat”.

Núvol, que justament avui ceebra el seu onzè  aniversari, té actualment una base de 120.000 lectors únics, segons dades de l’OJD (Oficina de Justificació de la Difusió). Cal destacar que l’any 2018 va rebre el Premi Nacional de mitjans d’arrel digital que atorga la Generalitat i que convoca anualment els Premis Núvol, que reconeixen les obres i/o artistes menors de quaranta anys més rellevants del panorama cultural català.

Amb aquest nou conveni, ja són 25 les aliances que hem formalitzat amb altres entitats amb les quals treballem en la mateixa direcció i compartim àmbits d’actuació comuns.