Tornar a Projectes Altres projectes

PROVINCIA

TIPOLOGIA
Arts visuals

El que és nostre'' és un projecte artístic i social que pretén dur a escena una història sobre realitats alternatives del territori, en concret, la vida dels collidors a casa nostra. Barrejant, això si, professionals de l'escena lleidatana i barcelonina per poder estrenar ''El que és nostre'' en un site-specific: un camp de pomeres, durant la Fira de Tàrrega 2022. El projecte reuneix professionals com els compositors lleidatans Clara Vinyals i David Esterri, que participen en el projecte com a intèrprets però també en la composició musical de la peça. També el figurinista mallorquí Pau Aulí, David Solans, que farà l'espai sonor, Vero Cendoya al moviment o els arxiconeguts CUBE, que s'encarregaran de la il·luminació del site-specific. L'espectacle barrejarà intèrprets professionals amb intèrprets que son collidors de veritat. També barrejarà idiomes, cultures i referents que expliquin el xoc cultural.

Visitar projecte