Tornar a actualitat Activitats

04/05/2021

15 d'abril 2021

AMB LA PRESÈNCIA DE:

El 15 d’abril, la Fundació Catalunya Cultura va presentar la seva activitat a FemCAT, la fundació privada d’empresaris que elabora propostes i iniciatives per al desenvolupament econòmic i social de Catalunya.

Eloi Planes (Fluidra), president de la Fundació Catalunya Cultura, va destacar que “projectes culturals i empresarials requereixen creativitat i innovació, que es veuen potenciats quan els dos col·lectius interactuen. Els artistes porten aquest caràcter al seu límit de genialitat: és bo també que els treballadors de l’empresa tinguin contacte amb aquestes persones.”

Així mateix, Maite Esteve, directora de la Fundació, va valorar “la contribució del món empresarial durant l’acompanyament a un projecte cultural. Cal apropar els llenguatges de la cultura i l’empresa, compartir conceptes i coneixements de gestió que poden semblar obvis, i que resulten revolucionaris per al col·lectiu de creadors.”

Ezequiel Giró (Grup Giró) membre de FemCAT i del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura, va destacar l’experiència d’acompanyar un projecte cultural del Programa IMPULSA CULTURA, fent que a la seva empresa es vinculi més amb el conjunt de la ciutadania.” Així mateix, va destacar que “el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura esdevé un factor de cohesió per a l’empresa.”

Finalment, Santiago Sabatés (Eurofragance), també vinculat amb les dues fundacions, va remarcar “el gran valor afegit de la formació i de l’acompanyament, cabdal quan es posa al servei de la cultura amb projectes viables. La cultura és un dret que posa la persona al centre del seu impacte, per això, pertànyer a la Fundació Catalunya Cultura incrementa l’impacte social de l’empresa.”

Enllaç a video resum.