Mentors per a la cultura

22/09/2017

Des de la Fundació Catalunya Cultura obrim convocatòria per la borsa de mentors solidaris dirigida a professionals de diferents àmbits que vulguin donar suport a la consolidació de projectes culturals.

Els projectes culturals als que donar suport responen a una selecció de les iniciatives culturals que des de la Fundació hem acompanyat aquests darrers mesos i que responen als criteris i estàndards d’excel·lència d’aquesta.

Els professionals que formin part d’aquesta borsa de mentors tindran l’oportunitat de sumar-se al projecte de la Fundació, una iniciativa de caràcter privat que es va crear ara fa dos anys per un grup d’empreses convençudes de la importància d’impulsar el mecenatge, promoure el seu reconeixement, compartir bones pràctiques, i vetllar perquè les propostes i projectes culturals que cerquen finançament privat siguin més sòlids, escalables i sostenibles.