Maite Esteve, guardonada amb el Premi “Promoció de la cultura en l’àmbit empresarial” que atorga Women Evolution

30/08/2022

El guardó es lliurarà el 6 d’octubre en el Congrés Woman Evolution Barcelona 2022 a Esade Creapolis

La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, ha estat guardonada amb el Premi We Leadership Awards Barcelona 2022 atorgat per Women Evolution en la categoria de “Promoció de la cultura en l’àmbit empresarial“.  El jurat, integrat per un comitè científic, ha reconegut que “el lideratge de Maite Esteve en la promoció de la cultura en el teixit empresarial a Catalunya ha estat exemplar i la seva tasca dins la Fundació, una referència inspiradora“.

El Premi es lliurarà en el marc del Congrés Women Evolution Barcelona 2022 el pròxim 6 d’octubre a Esade Creapolis. L’acte s’adreça a la dona directiva, empresària, professional i emprenedora, i compta amb la col·laboració de marques de valor que situen la dona en el centre de les seves estratègies de negoci i innovació.

Maite Esteve és mare de 3 fills i dirigeix la Fundació Catalunya Cultura des del 2018. A més, és patrona de la Fundació Amics del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), assessora de l’Associació del Passeig de Gràcia i és membre de la Comissió de Cultura de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

D’altra banda, va estudiar Dret a les universitats de Barcelona i Göteborg, i el 2006 es va especialitzar en direcció i gestió d’associacions i fundacions a la Universitat de Girona. Fins a aquell any, va ser la responsable dels serveis jurídics de la Fundació Gala-Salvador Dalí, per posteriorment dirigir la Fundació del Tribunal Laboral de Catalunya a Girona, i entre el 2010 i el 2016 va ser responsable de projectes de la Fundació Princesa de Girona. Ha dut a terme tota la seva carrera professional liderant projectes en diferents Fundacions i, en l’àmbit particular, impulsant iniciatives esportives i educatives, i de caràcter social.

La informació sobre el Congrés Woman Evolution Barcelona 2022 es pot consultar en aquest enllaç: https://womenevolution.es/nuevo-congreso-en-esade-creapolis-barcelona-6-de-octubre-2022/