Llet Nostra fa donació de la recaptació de “El Nostre Festival” a la Fundació Catalunya Cultura

08/06/2022

L’empresa Llet Nostra ens ha lliurat aquest matí els beneficis dels fons recaptats en la primera edició de “El Nostre Festival, l’acte solidari a favor de la nostra Fundació que va tenir lloc el passat 22 de maig al Centre Artesà Tradicionàrius. Aquesta donació econòmica permetrà continuar la tasca que desenvolupem per impulsar i consolidar projectes d’àmbit cultural de tot el territori. Cal destacar que la Fundació Catalunya Cultura té com a un dels principals objectius donar suport a projectes culturals, acompanyant-los i oferint-los formació perquè es converteixin en propostes sòlids que aportin riquesa i progrés a Catalunya. Així mateix, aquesta línia d’actuació es concreta en el Programa IMPULSA CULTURA, el programa gratuït de formació, mentories i acceleració que oferim anualment a iniciatives culturals del conjunt del territori català.

L’acte d’entrega de la donació ha tingut lloc a la seu de la Fundació i ha comptat amb la participació de Gabriel de Mariscal, director general de Llet Nostra; de Gemma Franco, responsable de Màrqueting i Comunicació de la companyia; de Josep Maria Miró, de l’Organització i Coordinació del Festival; i de part de la Fundació, tot l’equip amb la seva directora, Maite Esteve, qui, en nom del Patronat, ha agraït a Llet Nostra la seva acció solidària i sobretot “el fet d’escollir la cultura com a element integrador en una jornada per gaudir en família d’un Festival al qual desitgem molts anys de vida” A més, ha destacat que “l’aposta de Llet Nostra per la cultura del país és des de fa molts anys exemple de voluntat d’empresa compromesa amb el seu entorn social esdevenint un referent en lideratge indiscutible com a marca responsable amb el territori.

La primera edició de “El Nostre Festival” va aplegar unes 200 persones, entre adults i infants, que van poder gaudir d’una jornada d’espectacles i activitats culturals de les companyies catalanes Ambauka, Artristas, H6 Clown i Zero en Conducta.

Llet Nostra, al costat de la cultura

Llet Nostra forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació i compta amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura per la seva trajectòria destacada en el foment del sector cultural de Catalunya. Tot i centrar la seva activitat en la producció de llet, la promoció de la cultura catalana és un element fonamental de la identitat de marca de l’empresa. Algunes de les iniciatives amb les quals col·labora són, entre d’altres, accions pròpies com la  Vaca Voltaire, que desenvolupa  a fires i festes populars;  sessions de cinema familiar o el Club de Gent Propera, que ofereix descomptes per a actes culturals i d’oci.