La Societat General d’Autors i Editors (SGAE) se suma a la xarxa d’aliances de la Fundació

10/01/2023

Amb l’objectiu de treballar conjuntament en projectes que impulsin el sector cultural, hem signat un conveni de col·laboració amb la Societat General d’Autors i Editors (SGAE). L’acord respon a la voluntat de les dues entitats de compartir iniciatives que fomentin la transformació social a través de la cultura i en què la creació s’utilitzi com a eina d’inclusió i empoderament. La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, i el director de la SGAE a Catalunya i Balears, Lluís Gómez, han mantingut una trobada aquest matí a la seu de la SGAE a Catalunya.

La SGAE és una entitat de gestió col·lectiva dels drets d’autor de les arts musicals, escèniques, audiovisuals i cinematogràfiques que es dedica a gestionar i protegir la creació i a defensar el repertori i els drets dels seus socis. Activa des del 1989, compta amb més de 120.000 associats directes i administra un repertori superior als disset milions d’obres musicals, dramàtiques, coreogràfiques i audiovisuals.

En total, ja són 23 les aliances que hem signat amb altres institucions i empreses amb les quals compartim el propòsit de fomentar el talent i la creativitat com a via de cohesió social.