Tornar a actualitat Activitats

Jornades IMPULSA 2021: una setmana d’aprenentatge amb experts de diverses àrees

13/07/2021

Un any més, organitzem les Jornades IMPULSA per als projectes seleccionats que opten Premi Impulsa Cultura 2021. En aquesta ocasió, 22 iniciatives estan rebent formació i assessorament des del 12 al 16 de juliol.

L’objectiu és treballar amb les persones participants aquells aspectes clau que les ajudarà a impulsar el seu projecte, desenvolupant de manera integral la seva estratègia per a esdevenir més sostenibles.

Aquest programa proporciona eines i capacita els seus participants amb continguts de valor a través d’un heterogeni professorat amb distingides trajectòries professionals i el know-how de la indústria cultural.  Entre els convidats destaquen noms com Carmen Páez, subdirectora subdirectora General de Promoción de Industrias Culturales (Ministerio de Cultura y Deporte); Roberto Gómez de la Iglesia, director de C2+i Conexiones improbables; Anna García Sagué, de la Fundació Sorigué i Projecte Planta amb Ricard Robles, fundador i director del Festival Sònar (Projecte SónarPLANTA); Sergi Capell, de La Casa de Carlota; Pepe Zapata, director del TRESC;  Sílvia Bueso, Fundadora d’El arte de pedir; i Agnès Riba, directora d’Estratègia a AFTERSHARE.

El programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès de les empreses facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat incentivant i proporcionant noves experiències de col·laboració.