Tornar a actualitat Notícies

Ens reunim amb representants del món empresarial a Barcelona Global per potenciar aliances a favor de la cultura

23/03/2023

Aquest matí, hem participat en una trobada a Barcelona Global que ha reunit representants d’empreses adherides a aquesta associació amb l’objectiu d’establir potencials aliances a favor de la cultura i cercar la implicació del sector empresarial en els projectes que desenvolupa la Fundació.

Després de la benvinguda a càrrec de la presidenta de Barcelona Global, Maite Barrera, el president executiu de la Fundació, Eloi Planes, que també és membre de la Comissió Executiva de Barcelona Global, ha explicat als assistents la tasca, les principals línies d’actuació i els projectes més destacats que duem a terme per tal d’impulsar la cultura i el talent com a via de transformació social i econòmica i com a pilar de l’estat del benestar. A la trobada, Planes ha estat acompanyat per la directora de la Fundació, Maite Esteve.

En concret, a l’acte s’hi han sumat representants d’aquestes entitats:

Banco Santander, Catalana Occidente, Catalonia Hotels & Resorts, Fundación Jesús Serra del Grup Catalana Occidente, PICTET & CIE, Sorigué i Telefónica.

Barcelona Global és una associació privada, independent i sense ànim de lucre formada per 242 de les empreses, centres de recerca, emprenedors, escoles de negocis, universitats i institucions culturals líders de la ciutat, i més de 930 professionals que volen fer de Barcelona una de les millors ciutats del món per al talent i l’activitat econòmica.

Des de la Fundació Catalunya Cultura treballem cada dia per consolidar el suport social i econòmic a la cultura i perquè cada cop siguin més les empreses que ampliïn la seva mirada cap al món cultural. Tenim el convenciment que les aliances entre el món de l’empresa i la cultura són imprescindibles per construir una societat més rica, cohesionada i pròspera, i que la inversió en cultura té un retorn per al benefici col·lectiu.