Signem un conveni de col·laboració amb el Teatre Liure

03/05/2024

La nostra directora, Maite Esteve, i el gerent de la Fundació Teatre Lliure-Teatre Públic de Catalunya, Valeri Viladrich, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’impulsar conjuntament iniciatives i programes específics per promoure el teixit creatiu i els projectes culturals de Catalunya.  L’acte de signatura de l’acord ha tingut lloc a la seu del Teatre a Montjuïc.

Fundat el 1976 per un col·lectiu d’artistes impulsat per Fabià Puigserver, el Teatre Lliure està constituït com a fundació privada, participada per diverses administracions públiques. Els seus principals objectius són la promoció, gestió, programació i difusió d’espectacles teatrals adreçats a un públic majoritari, a partir de propostes creatives que atenguin l’interès públic.

Aquest conveni amb un dels centres de creació i exhibició escènica de referència més importants de l’Estat espanyol i que forma part de la xarxa europea de teatres públics mitos21, és especialment rellevant per sumar esforços i sinergies per poder potenciar el talent i la creativitat com a via de cohesió i benestar social.

En el marc d’aquesta col·laboració i coincidint amb el desè aniversari de la nostra Fundació aquest 2024, el Teatre Lliure serà l’escenari de La Nit de l’Empresa i la Cultura que celebrarem el pròxim 22 d’octubre. En aquest acte es concediran el Premi IMPULSA CULTURA, el Premi EMPRESA CULTURA i els Premis a la Cultura d’enguany.

Aquest acord s’afegeix a les 35 aliances que hem signat al llarg de la nostra trajectòria amb altres institucions i empreses compromeses amb els valors de la cultura.