Tornar a actualitat Activitats

HORA

de 10.00 a 13.00 hores.

LLOC

A la nostra seu (Aragó, 255)

AMB LA PRESÈNCIA DE:

( ) Carles Guerra: director de la Fundació Tàpies

En aquests quatre anys, ja sou més de vuitanta els projectes que heu passat per la Fundació.
Creiem que és un bon moment per a iniciar un cicle de trobades que serviran per retrobar-vos i intercanviar punts de vista.

Emprenem aquest cicle de trobades de la Comunitat IMPULSA amb la primera jornada “Un nou paradigma de finançament”, a la que us convidem a assistir.
Comptarem

Serà aquest pròxim dimecres 10 de juliol, a la nostra seu (Aragó, 255) de 10.00 a 13.00 hores.

Comptarem amb la participació de directius del món empresarial per explorar de manera pràctica i dinàmica nous enfocaments estratègics.
L’objectiu és millorar la vostra proposta de valor i propiciar l’engagement i el compromís social dels vostres projectes.

La trobada conclourà amb la visita guiada a la Fundació Tàpies a càrrec del seu director, Carles Guerra.
Us hi esperem!