Arrenca la 12ª edició de Creamedia

09/01/2018

El 8 de gener 20 projectes culturals emergents amb alt potencial van iniciar Creamedia, el programa impulsat per Barcelona Activa, Fundació Catalunya Cultura i el Servei de Desenvolupament Empresarial de l'ICEC i cofinançat per FEDER.

Enguany, els projectes seleccionats han estat: Audio Espai Estudios, RHO ediciones, Craft Film Festival BCN, Creativitat Holística, Editorial Volaina, Eventi, Librazo, Maria Cultura, Musi.cat, Némesi projectes culturals, New Divide, Sounds Market, Teatre Intim, Un mitjà per cançó d'autor, Wanderfoto, Watchi Films, X Creatuve, Zephyr Design Agency, Cinema Video Instan i Barbara Serveis Editorials.

Un cop acabades les sessions d'acompanyament, seleccionarem els tres millors projectes d'entre els que hagin participat en el programa a partir de la valoració que un jurat extern a les entitats organitzadores farà de les presentacions dels projectes. El tancament i lliurament de premis tindrà lloc a Bizbarcelona 2018.