Tornar a actualitat Notícies

Acord de col·laboració amb la Fundació Joan Miró

02/03/2022

La Fundació Catalunya Cultura ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Joan Miró amb l’objectiu de treballar conjuntament en la promoció de la cultura. La signatura de l’acord, que ha tingut lloc  a la Fundació Catalunya Cultura, ha anat a càrrec dels directors d’ambdues entitats, Maite Esteve i Marko Daniel, respectivament.

Aquest acord permet enfortir els vincles entre la Fundació Catalunya Cultura i una de les institucions artístiques de més rellevància de Catalunya per tal d’establir vies de col·laboració i intercanvi de coneixements per fomentar i difondre de manera activa el teixit cultural del territori.

La Fundació Joan Miró és un espai dinàmic i interdisciplinari que difon l’obra de Joan Miró alhora que combina l’organització d’exposicions temporals d’artistes del segle XX i XXI amb activitats acadèmiques en coordinació amb altres institucions i entitats.

La Fundació Catalunya Cultura amplia amb aquest conveni la seva xarxa de cooperació amb altres organitzacions amb la voluntat de potenciar les activitats i els projectes culturals de Catalunya. Aquest ha estat el tercer document de col·laboració que la Fundació ha formalitzat enguany amb una altra entitat. En total, ja són 19 les aliances que s’hi han subscrit.