Tornar a Projectes Altres projectes

Orquestra diletant de Catalunya: Suma’t a la clàssica!

EDICIÓ
Edició VI

PROVINCIA
Tot Catalunya

TIPOLOGIA
Música

L’Orquestra Diletant de Catalunya és un projecte artístic i social que cerca talent musical fora de l’àmbit professional a través de la creació individual i col.lectiva de la música. Oberta als ciutadans de tot el món, cultures, classes socials, l’ODCAT compta amb edats que van des dels divuit fins als setanta-dos anys i provenen d'àmbits de la societat tan diversos com la medicina, l'enginyeria, la traducció i interpretació, el dret, la veterinària, el Big Data, etc., incloent-hi estudiants de diverses carreres o persones jubilades.
L’experiència de fer música en una orquestra simfònica dona sentit als estudis musicals que van realitzar en el seu dia i suposa el seu retorn a la societat .
El projecte és encapçalat per tres músics amb llarga carrera professional que fan que el plantejament d’assajos, concerts i convivència sigui equiparable al d’una orquestra professional.