Tornar a Projectes Altres projectes

PROVINCIA

TIPOLOGIA
Música

El nostre projecte està dissenyat per a oferir els beneficis clínics de la música a les persones amb trastorn mental greu (TMG) com esquizofrènia, trastorn bipolar o trastorn depressiu major i poder contribuir a la integració social dels TMG en la comunitat. El cor Renaixença és un grup coral format per persones amb malaltia mental greu i sense malaltia mental (familiars, professionals, i altres). El projecte Música i Benestar ofereix l'oportunitat de sacsejar l'estigma i la discriminació relacionats amb la malaltia mental. Durant tot l’any es fan sessions setmanals dirigides per professionals de la música, així com actuacions Corals arreu de Catalunya. Els nostres objectius són millorar diferents processos neurocognitius; millorar aspectes psicològics; potenciar el funcionament social; i afavorir la integració en la comunitat. En el temps que portem treballant la Coral ha guanyat la capacitat d’interpretar peces de jazz, clàssic, habaneres, gospel i s’han fet nombroses actuacions.

Visitar projecte