Tornar a Projectes Altres projectes

Tot Catalunya

TIPOLOGIA
Arts escèniques

1. Un festival per sempre jove. Som un festival de teatre per a joves i adolescents que fuig d’una visió adultocentrista. Vosaltres sou el motor del projecte i sempre hi sereu al centre. NO renunciarem mai al nostre esperit rebel i transgressor.

2. És un projecte feminista, LGTBI+ i antiracista. Visibilitzar i recolzar la diversitat de gènere i sexual i promoure la igualtat són eixos infranquejables del projecte. NO acceptarem cap tipus de discriminació ètnica, de gènere, d’orientació sexual, de creença, de llengua o de salut. Davant de qualsevol injustícia, vingui d’on vingui, alçarem la nostra veu.

3. Creiem en el poder transformador i de denúncia de les arts escèniques. NO volem imaginar-nos un futur sense teatre, sense dansa, circ o sense música. Aquestes disciplines ens permeten posar sobre la taula els temes que ens preocupen i denunciar la precarietat laboral i els abusos que patim. Tampoc volem que ens diguin què hem de consumir. Volem esdevenir autores de les nostres pròpies obres.

4. El futur és nostre i el volem sostenible. Ens assegurem que cadascuna de les nostres accions tingui el mínim impacte per al medi ambient. NO trobaràs un paper o un plàstic de més en el nostre festival si hi ha una alternativa més eficient.

5. Recolzem la creativitat i el talent jove. Som conscients que no ho teniu fàcil i necessiteu espais per poder donar visibilitat a la vostra feina, al vostre art. Per això, amb el projecte RBLS ajudem a donar veu a artistes joves amb entrevistes i difusió a les nostres xarxes.

Visitar projecte