Tornar a Projectes Altres projectes

Tot Catalunya

TIPOLOGIA
Arts escèniques

Humancía té el valor afegit de ser una companyia de ballarins professionals molt joves. D'aquesta manera, també es volen apropar al públic jove que es pot sentir atret i representat pels seus ballarins i així, fomentar el consum de la cultura dins d'aquest col·lectiu de la societat. A través de la dansa i la cultura, volen incidir en la reflexió dels canvis de progrés per aconseguir una societat més conscient i transformadora.

El nom sorgeix de la missió que tenen com a companyia de tractar temes humans i de consciència social en les peces que creen. Les quals, busquen realitzar una acció social i educativa, tractant sempre temes de crítica i reflexió social, entenen així l'art com a element socialitzador.

Visitar projecte