Aena, Borges International Group i Marlex, distingides amb el Segell IMPULSA CULTURA

03/07/2024

La Fundació Catalunya Cultura, en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, ha atorgat el Segell IMPULSA CULTURA a Aena, Borges International Group i Marlex. Amb aquest Segell les tres empreses certifiquen el seu compromís amb la cultura i se sumen a les 21 que ja l’havien obtingut amb anterioritat.

D’altra banda, la Comissió també ha resolt en aquesta convocatòria renovar el Segell a les següents empreses: Damm, Fundació Banc Sabadell, Fundació Lluís Coromina, Diari Ara, Fundació Fluidra, Grup Giró, Llet Nostra, Fundació Carmen & Lluís Bassat i Moventia. La renovació del Segell fa palès el propòsit d’aquestes empreses per generar valor social i cultural més enllà de la seva pròpia activitat, certifica les seves bones pràctiques, el seu suport al món cultural, i reconeix i visibilitza la petjada que la seva activitat deixa en la comunitat.

Aena és el major gestor aeroportuari del món, amb una xarxa de 46 aeroports i 2 heliports a Espanya. És una companyia líder en la gestió de serveis aeroportuaris per la seva experiència, capacitat i equip professional, que ofereix un servei integral de la màxima qualitat.  Entre les iniciatives relacionades amb la cultura que desenvolupa, destaca “Aena amb la música”, en la qual la companyia col·labora amb diferents entitats de referència per a la promoció de la música i la cultura (Fundació Teatro Real, Fundació Pau Casals, Fundació del Gran Teatre del Liceu i Taller de Músics Escola de Música).

Borges International Group és una companyia líder mundial en el mercat global de l’alimentació saludable. Compta amb tres línies de negoci, liderades per les seves filials Borges Agricultural & Industrial Nuts, Borges Agricultural & Industrial Edible Oils i Borges Branded Foods.

Borges col·labora des de fa anys amb el món de la cultura a través del patrocini d’entitats i iniciatives culturals, amb l’objectiu de promoure valors amb els quals s’identifica.En aquest sentit, el grup compta amb una llarga vinculació amb entitats com ara Fira Tàrrega, Xiquets de Reus, la Fundació del Teatre Fortuny o l’Institut Municipal Reus Cultura. Convé destacar també Mas de Colom – Casa Borges com una clara aposta de la companyia per posar en valor el patrimoni i la cultura.

Marlex treballa per ser el soci estratègic de les empreses en la recerca de talent. Amb més de 28 anys d’experiència, la missió d’aquesta empresa ha estat des dels inicis clara: ajudar les empreses i les persones a créixer seleccionant el millor talent. Compta amb una xarxa de més de 70 oficines que la posiciona com una de les firmes líders del país.  Marlex aposta per la cultura i treballa cada dia el seu compromís en aquest àmbit. Entre les iniciatives culturals a les quals dona suport, cal remarcar que l’empresa és un dels patrons de la Fundació Girona Est, que es dedica a promoure l’educació, l’esport i la cultura com a motors pel canvi entre les persones més joves i vulnerables d’aquest barri de Girona. Així mateix,  aposta per un dels festivals de referència més prestigiosos en l’àmbit europeu que se celebra a la província de Girona, Temporada Alta.