Tornar a actualitat Notícies

El Patronat, el Consell de Mecenatge i el Grup de Treball de la Llei de Mecenatge es reuneixen al Recinte Modernista Sant Pau

21/06/2024

El Patronat de la Fundació Catalunya Cultura, l’òrgan de govern format per les empreses fundadores i impulsores de l’entitat, s’ha reunit aquest dijous al Recinte Modernista Sant Pau. A la trobada, s’hi han sumat els membres del Consell de Mecenatge i del Grup de Treball de la Llei de Mecenatge. La reunió  ha comptat amb l’assistència del secretari general del Departament de Cultura, Jordi Foz.

Durant la sessió s’han abordat principalment les línies d’actuació per a aquest 2024 i s’han aprovat els comptes de l’entitat. A més, s’ha presentat el Catàleg IMPULSA, un nou projecte de la Fundació que posa a l’abast de les empreses més de 100 propostes culturals del territori.

D’altra banda, en el marc de la reunió, la Fundació ha signat un conveni de col·laboració amb Rius Consultors Associats SLP, amb l’objectiu de compartir actuacions per promoure la cultura a Catalunya. L’acord l’han formalitzat la directora de la Fundació, Maite Esteve, i el soci director de la companyia, Enric Rius.

En acabar la trobada, els assistents han pogut gaudir d’una visita guiada al Recinte Modernista Sant Pau.