Tornar a actualitat Notícies

Signem un conveni de col·laboració amb la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

12/06/2024

La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, i el director gerent de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Jordi Bachs, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de compartir accions que promoguin el talent cultural i creatiu de Catalunya.

La Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau és una entitat sense ànim de lucre, titular del Recinte Modernista de Sant Pau, format per diversos pavellons modernistes de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner, construïts entre els anys 1905 i 1930 i declarat monument històrico-artístic l’any 1978 i Patrimoni Mundial per la UNESCO l’any 1997. Aquesta entitat duu a terme una activitat destacada en l’àmbit benèfic amb els objectius de donar suport a l’activitat assistencial de l’Hospital, impulsar diferents projectes de caràcter social i mantenir el seu patrimoni.

La Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau té els seus orígens l’any 1401, quan es va crear l’Hospital de la Santa Creu de Barcelona a partir de la fusió de sis hospitals que pertanyien a la ciutat i al Capítol Catedralici.

Amb aquest nou conveni, la nostra Fundació suma 37 aliances amb altres entitats que comparteixen la voluntat d’enfortir i impulsar el teixit cultural de Catalunya.