Page 58 - Memoria_activitats_2021
P. 58
Xarxes Socials
La Fundació ha publicat totes les seves activitats a Twitter, Facebook, LinkedIn
i, per primera vegada, també a Instagram. Amb l’ús de les xarxes s’ha pogut
incrementar molt la notorietat de la Fundació arran de les següents accions:
S’ha generat debat amb altres actors del sector, relat viu i cobertura en directe
de les activitats dutes a terme.
TWITTER
S’han mantingut i creat les etiquetes:
#ComunitatIMPULSA
que empara els 180 projectes que han passat pel Programa IMPULSA CULTURA
els darrers anys, ajudant-los en la difusió de les seves pròpies activitats i oferint-
los continguts d’utilitat.
#NovaLleiDeMecenatge i
#PlataformaPelMecenatge
amb què la Fundació ha volgut sumar adherits a la plataforma que liderem per
reunir el consens i la implicació dels sectors cultural, social i d’investigació i
recerca en el desenvolupament d’una llei d’incentius fiscals per a la participació
de la societat civil en les activitats d’interès general.
1.652 2.663 1.226
agradaments seguidors mencions
170K 487 3.218
impressions piulades interaccions
56