Page 58 - Memoria_activitats_2021
P. 58

Xarxes Socials










               La Fundació ha publicat totes les seves activitats a Twitter, Facebook, LinkedIn
               i, per primera vegada, també a Instagram. Amb l’ús de les xarxes s’ha pogut
               incrementar molt la notorietat de la Fundació arran de les següents accions:

               S’ha generat debat amb altres actors del sector, relat viu i cobertura en directe
               de les activitats dutes a terme.





               TWITTER




               S’han mantingut i creat les etiquetes:



               #ComunitatIMPULSA


               que empara els 180 projectes que han passat pel Programa IMPULSA CULTURA
               els darrers anys, ajudant-los en la difusió de les seves pròpies activitats i oferint-
               los continguts d’utilitat.



               #NovaLleiDeMecenatge i


               #PlataformaPelMecenatge


               amb què la Fundació ha volgut sumar adherits a la plataforma que liderem per
               reunir el consens i la implicació dels sectors cultural, social i d’investigació i
               recerca en el desenvolupament d’una llei d’incentius fiscals per a la participació
               de la societat civil en les activitats d’interès general.



                   1.652                   2.663                   1.226

                 agradaments              seguidors               mencions



                    170K                     487                   3.218

                 impressions               piulades              interaccions




       56
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63