Gala IMPULSA CULTURA

La Fundació Catalunya Cultura celebrarà el pròxim 20 d’octubre, al Teatre de Sarrià, la setena edició de la Gala IMPULSA CULTURA, en la qual es lliurarà el Premi IMPULSA CULTURA (PIC) i el Premi EMPRESA CULTURA (PEC) d’enguany. L’acte serà conduït pel comunicador Òscar Dalmau i comptarà amb la presència de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, i d’un/a representant del Ministeri de Cultura i Esport.

Premi IMPULSA CULTURA i Premi EMPRESA CULTURA 2022

Els 10 projectes finalistes del Programa IMPULSA CULTURA 2022 presentaran les seves propostes culturals davant un públic integrat principalment per empresaris i empresàries compromesos amb el món cultural, i representants d’institucions públiques. Un cop acabin les presentacions, un jurat valorarà la innovació, la creativitat, la qualitat artística, l’impacte social i la sostenibilitat de cadascun dels projectes candidats, i donarà a conèixer el guanyador del PIC 2022, que rebrà un xec de 10.000 euros i una obra de l’artista de grafitis Maria Musa.

D’altra banda, a l’esdeveniment també es lliurarà el PEC 2022 a una empresa que destaqui pel seu compromís i la seva contribució en el foment i suport a la cultura en l’àmbit de Catalunya.

Jurat Premi IMPULSA CULTURA

( ) Ana Vallés: Presidenta de Sorigué i Fundació Sorigué, (Presidenta del jurat)

( ) Mar Alarcón: Fundadora & CEO de SocialCar i Vicepresidenta de Foment del Treball

( ) Ventura Barba: CEO d'Advanced Music, SL/Sónar

( ) Tatxo Benet: Cofundador de Mediapro

( ) Marcel Marata: Director del Festival Itinera, (guanyador del Premi IMPULSA CULTURA 2021)

Jurat Premi EMPRESA CULTURA

( ) Ezequiel Giró: President del Grup Giró, (President del jurat)

( ) Elvira Dyangani: Directora del MACBA

( ) Marc Martí: CEO de Marc Martí, (guanyador del Premi EMPRESA CULTURA 2021)

( ) Mar Nogareda: Vicepresidenta Executiva d'HIPRA, S.A.

( ) Ferran Rodés: President Executiu d'ISP

Teatre de Sarrià: C/ Major de Sarrià 117, 08017, Barcelona